Voor al uw administratieve werkzaamheden en belastingaangiftes en -zaken kunt u bij ons terecht. Ons kantoor bevindt zich in Den Haag, de wijk Ypenburg en ons werkgebied is de regio Zuid-Holland.
Voor zowel particulieren als bedrijven kunnen wij u op elke wijze van dienst zijn.
Of het nu gaat om een belastingopgave voor een particulier, een deel van uw bedrijfsadminstratie of uw complete boekhouding. Alle fiscale- en financiële werkzaamheden zijn bij ons in vertrouwde handen.
Aan de hand van een persoonlijk gesprek over uw situatie en mogelijkheden, stellen wij een vast periodiek all-in tarief op waarin alle voorkomende diensten zijn inbegrepen.
Door het gebruik van de best beschikbare software en vakliteratuur, blijven wij op de hoogte van alle wijzigingen bij de belastingwetgeving. Deze informatie delen wij met onze klanten.
Het bespaart u tijd en geld.
Wij zijn u graag van dienst voor uw:
* Administratie (boekhouding)
* Salarisadministratie
* Omzetbelasting, loonbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting
* Erfbelasting en schenkingsbelasting
* Fiscaal advies en Financieringen
Voor al uw hypotheken en verzekeringen verwijzen wij naar: